Novi Sad
21.11.2014.
16:14 > 17:47
Na trasi linije 13 Detelinara - Liman I počelo je označavanje stajališta, što potvrđuje skori početak rada ove linije GSP-a.

Komentari 120

  • NENA

    26.11.2014 14:15
    SUPER!!!!
    Stanujem na Grbavici u Mise Dimitrijevica duugo i ne znam zasto toliko mnogo ljudi prolazi svojim automobilima bas tom ulicom-ne mislim naravno na one koji u njoj stanuju. Koristim gradski prevoz i jako ce me obradovati ako oni koji svakodnevno prolaze tuda odustanu zbog guzve.
  • Neko

    26.11.2014 07:03
    Hahahahahahahahah...da zašto BUS piše na latinici?
    Pa to je prvo što su Naprednjaci i Dveri uradili kada su OTELI vlast na parkingu.
    Prvo su menjali sve što je moglo da se promene sa latinice na ćirilicu, a sad Bus piše na latinici!
    Pa mislim....daj te molim vas!
  • gnjsp

    25.11.2014 19:55
    a zasto je bus latinicom napisano na putu :D
    'oce Misko znati di da zaustavi autobus :)
  • Neko

    25.11.2014 17:38
    drugi smer
    Da stvarno...
    A kako ce ici u drugom smeru, kada dodje do Ekonomskog fakuteta sta onda, nastavlja pravo kroz Jiricekovu pa nazad do Cara Lazara ili se se tu okrene pa nazad do Cara LAzara, napravi polukruzno i nazad prema Bulevaru, Brace Ribnikar, Mise Dimitrijevica....
    Ako bude produzio u Jiricekovu eto jos jednog cepa kao u Mise Dimitrijevica...
    Ljudi u svetu prave obilaznice, nadvoznjake kako bi smanjili guzvu , a mi sami sebi pravimo guzvu i haos.
    Mozda sada naprave i kruzni tok na raskrsnicama u Mise Dimitrijevica to je sada moderno, nema veze sto je to premalo mesta i za bicikli glavno da idemo u korak sa vremenom.
  • slobodan

    25.11.2014 12:46
    A mozda
    Mozda prosire ulicu M. Dimitrijevica?
  • 25.11.2014 12:06
    Sjajan projekat
    Ako se ne ukljuci saobracajna policija, kao i komunalna, ali i Pauk, ne vidim nista drugo osim velikog saobracajnog kolapsa kroz Mise Dimidrijevica.
    Trasa koja je apsolutno neuredjena, raskrsnica kod Brace Ribnikar je gora od najgoreg kruznog toka u gradu, ma haos u najavi i verovatno nove zone parkiranja, o kojima se ne spominje nista...... Na sta ce liciti Grbavica, da mi je znati?
  • Novosadjanin

    25.11.2014 10:30
    Blaga katastrofa, sto se celokupnog projekta tice.
    Spremite se za naglu promenu cena nekretnina na trzistu nekretnina.
    Cene stanova u M.Dimitrijevica ima da padnu , ali ce da skoce u nekim drugim mirnijim delovima grada. Tako da kome ne smetaju autobusi, guzva, buka, zagadjen vazduh, eto prilike da za lepe pare kupi stan u nekada najtrazenijem i najlepsem delu grada.
    Ja imam dva stana u ovoj ulici i oba gledaju na ulici.Ispod samih prozora, a na prvom sam spratu mi staje autobus. Inace sam starosedeoc na Grbavici i ove ulice..svoju kucu smo tada dali za ova dva stana. Sada se selim i da mi poklone jos dva stana na Grbavici prodao bi ih odma. Najlepse uradjena kompletna infrastruktura je na Limanima i Novom naselju, lepi siroki trotoari, decija igralista, parkinga koliko hoces odvojenog daleko od glavnog puta, zelenila, parkica...a ovo je katastrofa, nemas gde parkirati auto, nema parkinga, trotoari uski, zgrade pored samog puta, nema igralista za decu, nema zelenila..uzas! I sad jos i autobus!
    E pa Grbavice moram ti reci ZBOGOM!
    Kriv je ZIG i drzava! A ko je na celu istih zna se. Nekada se zidalo planski, sve zgrade su morale biti iste, moralo po zakonu da se naprave parkinzi za sve stanare, tacno je postojao plan kako naselja moraju da izgledaju,a ne ovo, svaka zgrada drugacija, nijedna zgrad nema parking, ima al da kupis od investitora...ne da dobijes uz stan...
    Tako da....nemam reci.
    A kuda ce se inace vracati ta 13-tica? Kroz Jiricekovu?

  • 25.11.2014 07:14
    Samo jedna zagonetka?
    Skretanje iz Mrabce Ribnikar u Mise Dimitrijevica, kao i sam prolazak kroz Mise Dimitrijevica, bice misaona imenica, ukoliko se nesto ne promeni ?!!? Bahatost parkiranja na sred puta na navedenom kretanju i duz same ulice je presla sve granice! A ako se nastavi, jos kada se doda autobus, to ce biti jedan veeeeliki luna park :)
  • Nikola

    24.11.2014 22:27
    @Maja
    Da, ukida se 18, „petica“ ponovo vozi do Avijatičarskog naselja.
  • Maja

    24.11.2014 16:37
    LINIJA 18
    Na sajtu GSP-a objavljen je i red vožnje koji će važiti od 01.12.2014. Na tom redu vožnje nema linije 18. Da li to znači da će linija 18 biti ukinuta?
  • Avaks

    24.11.2014 16:00
    @Altes grbawitzien
    nekada, tačnije do rekonstrukcije 2006, kolovoz je bio širi. Sužen je da bi se napravili uzdužni parkinzi za silne bosance da bi se umilostivili da automobil ostave samo više desno, ali u položaju na koji su navikli.
  • grba

    24.11.2014 15:55
    botovi
    Vidim aktivni su.
  • abrakadabra

    24.11.2014 14:27
    Mene iskreno raduje prolazak busa kroz M.Dimitrijevica, verujem da ce se automatski rascistiti koncentracija bahatih vozaca sa sva cetri migavca!!! Da ne kazem koje olaksanje za studente i klince koji treniraju na djackom i okolini!
  • Caca

    24.11.2014 11:33
    linija broj 7
    Posle tridesetak godina, linija broj 7 vise ne krece sa Limana 4 vec sa Novog naselja. Bas me zanima zasto su to izmenili i kakve ce koristi imati od toga. Pritom, vise nece prolaziti pored Satelitske pijace, iako je to bila jedina gradska linija koja je tuda saobracala. Iz Trznice pricaju kako ce siriti i sredjivati pijacu, a GSP ukida jedinu liniju koja je do nje isla. Znate li vi uopste sta radite?
  • VOJVOĐANKA

    24.11.2014 09:42
    Dežurni pandur
    Pozdravljam odluku mada niti se vozim autobusom niti živim blizu, redovno ( svaki dan ) prođem kroz Miše Dimitrijevića. Apelujem na vlast da OBAVEZNO stavi dežurnog policajca koji bi cirkulisao duž ove ulice i kažnjavao sve nepropisno parkirane pogotovo taxiste koji su najbezobraznija sorta vozača u našem gradu.
  • Stara Grbavica

    24.11.2014 08:35
    @Alexa
    Jeste i to ste Vi napisali sve je tacno. Cini mi se da sam video na TV-u da je JGSPNS kupio nekoliko najnovijih Ikarbus autobusa, te se nadam da ce ti novi voziti ovom linijom, sa mnogo manje buke i zagadjenja.
    Lep pozdrav
  • Alexa

    24.11.2014 08:23
    @Anonimus - stara grbavica
    Sve je to tako. Isao je autobus ulicom Mise Dimitrijevica.
    Par pitanja jos o tom periodu:
    1. Koliko je ulica tada bila siroka?
    2. Koliko su prozori (na, tada, kucama) bili udaljeni od kolovoza?
    3. Koliko je drveca (zelenila uopste) bilo izmedju kolovoza i kuca?
    4. Da li je ulica M.Dimitrijevica bila kanjon kao sada?
    5. Koliko automobila dnevno je tada prolazilo kroz ulicu?
    6. Koliki je bio nivo zagadjenja bukom tada u ulici?
    7. Da li znate koliki nivo buke pravi jedan autobus (prosecne starosti 12 godina. podvlacim prosecne) kad prolazi kroz kanjon od zgrada?

  • brka insajder

    24.11.2014 08:17
    iz gsp-a sam upravo cuo da ce na liniji 13 koja ide kroz ulicu Mise Dimitrijevica voziti specijalni volvov transfomers bus koji ce imati mogucnosti preskakanja automobile parkiranih na ulici kao i manevrisanja u cilju izbegavanja svih ostalih prepreka...autobus ce biti u bojama fk vojvodine kako ne bi dolazilo do uskockih napada od strane navijaca koji su u tom delu grada stacionirani trajno ili privremeno
  • 24.11.2014 07:34
    Stara Grbavica
    Za sve one koji se predstavljaju starim grbavcanima, samo da podsetim da je nekad davno prolazio gradski autobus kroz Mise Dimitrijevica, cak je dolazio iz Gogoljeve, nije to nista neizvodljivo. Podrzavam ovu ideju, pod uslovom da ljudi koji rade na Grbavici, a ima i takvih, koriste ovu liniju za dolazak i odlazak s posla, onda ce biti mnogo manje guzve na parkinzima.
  • 23.11.2014 21:53
    pre autobusa na toj liniji treba poslati bagere ... da pokupe sve te krseve od automobila u staro gvozdje. Pa onda kada to lepo rasciste, moci ce i autobusi da prodju. Isto onako kao i kamioncine koje su prolazile tom ulicom dok su im gradili te stracare (nazovi zgrade)
  • Paja

    23.11.2014 21:45
    konacno
    drago mi je da se neko konačno setio to da uradi.
  • 23.11.2014 21:43
    Kao i obično sve što je dobro naiđe na kritičku notu onih kojima to nije interes da se nešto uradi dobro za ovaj Grad i konkretno naselje Grbvicu!
  • Pavel

    23.11.2014 21:41
    podrzavam!
    Ja svakako podržavam ovu inicijativu gradskog saobracajnog preduzeca jer tu živim i odlično poznajem ovu problematiku a tudja mišljenja svakako poštujem.
  • DOKTOR

    23.11.2014 21:16
    Kakvi pacijenti...
    Kakvi su pacijenti u rukovodstvu GSP-a dosli, nemam reci. Bas me interesuje da li je neko od foteljasa ovog preduzeca pre donosenja odluke izasao na teren, uvideo cinjenicno stanje u ulici, anketirao gradjane i utvrdio svrsishodnost i potrebu uvodjenja nove linije? Ulica Mise Dimitrijevica je uzasno uska i za automobilski saobracaj trenutnog obima. A tek kad se tome doda da na svakih 100 metara stoji po taxi vozilo na sred ulice, konjska zaprega pored svakog kontejnera, bahati vozaci ispred Mikromarketa i Idee itd... A i bas bih voleo da mi isti pacijenti objasne kako su zamislili skretanje u levo iz Cara Dusana u Mise Dimitrijevica! A i isti ti pacijenti sigurno nisu informisani da ce pocetkom sledece godine Mise Dimitrijevica biti par meseci neprohodna zbog izgradnje novog kanalizacionog kolektora i kanalizacione mreze u ulici! Ali gradska preduzeca ne komuniciraju, svaka vaska obaska. A da ne govorim o logici uvodjenja nove linije iako od Mise Dimitrijevica do Bulevara Cara Lazara ima 150m, a isto toliko i do Cara Dusana! Ali sta to sve vredi, pacijenti ostaju pacijenti. Jbg, mi smo ih birali...
  • Helena

    23.11.2014 16:12
    hejteri out!
    pola ovih botova opozicije i ne živi na Grbavici a dali su sebi za pravo da komentarisu i hejtuju ovu odluku Gsp koja je svakako dobrodosla u našem kraju.
  • Jole

    23.11.2014 16:09
    konačno da i mi koji živimo na Grbavici ne budemo građani drugog reda i da ćemo biti bolje saobracajno povezani sa ostalim delovima grada.
  • 23.11.2014 15:18
    @Nikola
    I ja sad koji nisam iz Novog Sada i dolazim u goste, treba da parkiram auto na parkingu kod SNP i pesacim do zgrade?
    Nije meni tesko da pesacim, ali kad vec dolazim kod nekoga, onda ocekujem i da mogu da parkiram u blizini. Mozda nosim nesto tesko ili slicno.
    Razmisljajte malo. Mislite na takve ljude. Doce vam u goste jednom-dvaput, ali vise nece.
    Bitno da ste vi od garaza napravili ostave, a parking u dvoristu je misaona imenica, jer je, Boze moj, tesko otvoriti kapiju i uterati auto unutra.
    Skoro sam video jednog vozaca kako uteruje auto u garazu i doslo mi je bilo da mu cestitam na tome.
  • novosadjanka zauvek

    23.11.2014 11:39
    novosadjanka
    Dodjosi svi svojim kucama napravili ste nam kolaps u svakom smislu!
  • 23.11.2014 11:11
    Malo je zivnuo taj gsp sa novim rukovodstvom i konačno se pomerio sa mesta, sada još kupiti novih buseva sa klimom.
  • lacika

    23.11.2014 10:30
    dobra odluka, što više novih linija, jeftinija i bolja usluga i onda je to pravi potez.
  • vidra

    23.11.2014 09:12
    I treba
    Razlog zašto se kroz Miše Dimitrijevića ne može voziti kako treba su vozači koji zaustavljaju vozilo gde im se ćefne - usred pešačkog prelaza, tik ispred semafora, ispred parkinga (i zagrade propisno parkirani auto) - jer imaju žarku želju da skoknu do trafike po cigare ili u pekaru po kiflu i jogurt ili jednostavno da se izdivane sa zemom koga su ugledali na ulici ili u kafani. Upale četiri pokazivača (kad se sete) i zabole ih za čitav svet. Kad dodje autobus, a iskreno mu se radujem, biće belaja. Kad počnu da pršte kazne za nepropisno zaustavljanje... milina!
  • Komsinica

    23.11.2014 09:09
    Satelitska pijaca
    Da li je moguce da nijedan gradski bus nece prolaziti pored Satelitske pijace, tj. potezom od Vrsacke do K.Milosa?
  • Mirka

    23.11.2014 08:54
    A gde mi to živimo?
    Vidim da će vama u centru autobusi još malo pa kroz kuće da prolaze, a naša deca iz Ul. Dragoslava Srejovića po neosvetljenom kolovozu između automobila probijaju se do okretnice na Novom naselju, kojom prilikom prelaze preko blatnjave livade, pa duž cele ul M. Tapavice, a da nikom od ovih gradskih pametnjakovića ne pada na pamet da se ovde uvede jedna linija autobusa. Zato bih nadležne lepo zamolila da dođu u jedan sumrak do ovog kraja pa da vide kako izgleda horor kada je uveče /a u danju/ potrebno proći ovim delom "grada". Svako selo ima bolje i lepše rešenje. Sram vas bilo gradski "moćnici".
  • Stole

    23.11.2014 07:39
    živim u ulici Mise Dimitrijevica i sada će mi biti dosta lakše oko prevoza jer nemam svoj automobil a prva autobuska stanica mi je bila kilometarski udaljena.
  • 23.11.2014 05:53
    sedmica
    Kojom trasom ce ici sedmica? Sa Kneza Milosa pravo na Somborski? A od K.Milosa do Vrsacke samo prigradski, a? Super. Mi sa satelita moramo kroz neosvetljene ulice pune pasa lutalica da pesacimo do busa, a ovima sa grbavice je tesko.
  • 23.11.2014 01:26
    peticija
    Peticija obavezno!!! Ne može ovo da prođe toj bandi nikako!!! Dosta je bilo!!
  • Svan

    22.11.2014 23:09
    Nisu mi jasni ovi koji su protiv uvodjenja ove linije. Bolje je da grad sto bolje bude pokriven gradskim prevozom. Ovako ce se lakse stizati do kampusa iz najudaljenijih delova grada.
  • Bivši sa Grbavice

    22.11.2014 21:52
    biće veoma interesantno...
    kada busevi budu počeli da "kače" parkirane automobile u M. Dimitrijevića...
  • 22.11.2014 21:16
    svidja mi se ova inicijativa da se uvede linija 13 a nadam se da će biti česti polasci barem na svakih 10 minuta.
  • Gari

    22.11.2014 21:15
    razumem da je gsp u teškom stanju ipak je razaran deceniju kao i ostala javna preduzeća i zato ne treba osuđivati dobre stvari kao što je ova.
  • Detelinara

    22.11.2014 21:14
    ideja je dobra a nadam se da će se Detelinara još pojacati sa polascima ka Limanima jer tom putanjom ide najveći broj sugradjana.
  • 22.11.2014 20:23


    ne znam ko jos normalan moze da se budi kada mu uvede autobusku liniju da mu ide kroz ulicu??ako nece oni posaljite onda kod mene jeste da je jos tesnija ali se necemo buniti.
  • Grbavac

    22.11.2014 20:11
    podrzavam ovu liniju 13 kao i moje komsije vecinom koji su uglavnom student i sada ce biti bolja povezanost sa fakultetima sto mi mnogo znaci jer putujem autobusom na predavanja!
  • 22.11.2014 20:10
    Не разумем у чему је проблем,ако је некоме тесно у Мише Димитријевића нека лепо иде у Каћ или Петроварадин па нека се тамо шири!










  • 22.11.2014 19:11
    ljubi vas majka
    Ova sto objasnjava kako se gradovi razvijaju i što joj smetaju stari novosađani, nije u zivotu videla takav grad o kakvom priča. Grad se razvija Planski i smisleno, a grbavica je primer svega osim plana i smisla, zapravo je primer urbanističke mafije i korupcije.

    Ovi sto im je tesko da pesace 5min do autobusa su mi najjaci. Cemu vam noge sluze? Da pridrzavaju cipele? Ulica nije prostorno isplanirana za autobuski saobracaj, uzana je i male su raskrsnice. Narod se ne buni neosnovano: na grbavici više nema nikakvog zelenila, sve je sunce i prašina i enormna buka od saobraćaja jer su ulice pretvorene u kanjone. Gde je merenje buke, zagađenja itd... nema ništa od toga a plaćamo poreze i to uvećane.

    Obrazovani, odgovorni i ozbiljni ljudi ne rade ovako preko kolena nego planski i smisleno. Ova vlast je malogradjanska, neobrazovana, neotesana i nenovosadska, sto pokazuje bukvalno svakim svojim potezom.
    Nesposobni Rodni je uradio kilometre bulevara, a ovi desnicari ne umeju ni da pokose travu, a grad zatrpan smecem. A vi sad slavite vašu liniju 13. Samo žalim što je bar nisu proterali kroz puškinovu tamo gde pored divljih taksista samo još fali i autobus.
  • nsnimus

    22.11.2014 17:34
    @anonimus-razmislite
    Da li se secate da su autobusi nekada saobracali Malom Jevrejskom, Njegosevom, Dunavskom, Sv. Miletica...i to gradski i prigradski?
    Sacekajmo malo da se sistem "uhoda", mozda ce sve da "klapa" kao treba.
    P.S.
    Lezecem policajcu nece smetati autobus koji stoji, LP ionako lezi ( ka crnogorac).
  • 22.11.2014 16:15
    Razmislite
    Ovo je jedna od najglupljih ideja koju sam čuo!!! Pa pogledajte sliku, označeno je autobusko stajalište preko ležećeg policajca, druga stajališta su ispred ulaza u zgrade, pored kontejnera...
    Ko je ikada vozio auto ulicom M. Dimitrijevića zna da treba biti posebno pažljiv i umešan, zamislite kako će biti kada se tu dodaju još autobusi...
    A zamislite još kada padne sneg, manje ulice su gotovo uvek neprohodne... Strašno glupa odluka!!!
  • novosađanin

    22.11.2014 15:55
    ispit spretnosti
    Vozači GSP-a nekada su se takmičili u spretnosti vožnje na poligonu. Sada dobijaju poligon uživo u ul M.Dimitrijevića. Tu će vežbati naglo kočenje, a da niko od putnika ne padne, mimoilaženje i obilaženje sa đubretarima, taksistima, dobavljačima marketa, kurirskim službama i oni sa 4 žmigavca "evo mene za minut". Naročito pažnju da obrate u zoni raskrsnica sa Puškinovom i Gogoljevom tu se bodovi duplo računaju.
  • ARCI

    22.11.2014 15:09
    linija 13
    Linija 13 kroz M. Dimitrijevica ce samo napraviti kolaps u ovom delu grada. onaj ko je ovo smislio i odobrio treba dobro da se zamisli kako ce se sutra pravdati kad nastane haos. A direktor koji je po pricana onih koji ga poznaju lik koji je nema ni struke, ni znanja, a ni osnovne kulture da bi mogao da sagleda jednu ovaku problematiku i zato nam se desavaju ovakva resenja.
  • 22.11.2014 15:08
    kukate kao babe neke, navikli ste da se nista ne menja, i mastate o nekom novom sadu od pre 200 godina.

    tako ste isto kukali kako je nepotreban parking kod spensa, pa gde ste sad vi protivnici? u 7:10 ujutru ne moze ni igla da stane na parking koliko je popunjen.
  • 22.11.2014 13:36
    Anonimus - Treba nam 13
    znas li da niste jedini studenti u istoriji

    ah, da to je moderna pedagogija. u skolu ne mozete da idete a uvece mozete banciti
  • 22.11.2014 12:12
    Svi se sprdaju sa ovim ali :-(
    Do sada se vozilo u drugoj kroz M. Dimitrijevica .... Bice zanimljiv haos kad' krenu tuda i busevi :-(
  • 22.11.2014 11:50
    Treba nam 13
    Citam ove komentare i ne verujem. Znate li koliko studenata zivi na detelinari, avijaticarskom naselju? Oni ili idu peske do sajma pa cekaju 8cu, ili idu peske do pilota pa cekaju 7cu i onda sidju kod merkatora pa opet peske do faxa, ili idu 3kom pa u centru menjaju autobus (1,4,8).Sve to nije nam problem kad je lepo vreme malo i pesacis, prosetas se, ali jesen-zima, kise, sneg itd.... Linija 13 direktno vodi do fakulteta i koliko vidim trasu nece se putovati vise od 20 min. Divno! A sto se tice Mise Dimitrijevica, slazem se da je ta ulica prenatrpana ali tu je problem kultura ljudi koji zive tamo ili prolaze tuda pa najhladnije ostave auto dok kupuju cigare, dorucak itd.
  • Nego...

    22.11.2014 11:31
    da niste malo razmaženi?!
    A šta je sa linijom 12? Ubuduće će stanovnici kraja oko Somborskog bulevara morati da promene 2-3 autobusa da bi se dočepali centra, a vama ne staje autobus ispred zgrade? Jadničci.
    Pomenuše neku OPTIMIZACIJU... To što je linija "opterećena" znači da je KORISNA, nije je trebalo skraćivati. Isto tako, NARAVNO da je linija 13 potrebna, ali je u ovakvom obliku neefikasna.
    No, zašto bi se razmišljalo unapred, dajte da prvo napravimo kolaps pa ćemo onda popravljati...
  • 22.11.2014 11:22
    Autobus kroz Grbavicu je morao da ide. Toliko stanovnika mora da izlazi na neki od 4 bulevara, kojima je Grbavica omedjena, ne bi li dosao do autobusa. Ali svi su kazu, kao Grbavica je blizu svega, sta ce im autobus, pa to je prakticno centar...

    Sad, problem je sto je jedina moguca trasa kroz grbavicu ulica Mise Dimitrijevica. Onaj ko je odobrio urbanistcki plan te ulice ocito nije imao u vidu da ce jednog dana tuda prolaziti autobus.
    Prolazim tuda cesto i u toj ulici je uzasna guzva. Barem pola ulice zakrceno je automobilima parkiranim na putu, jer zgrade nemaju parking mesta, ili bar ne dovoljno istih. Autobus tuda moze da prodje, naravno, kao i svako drugo vozilo, ali vreme prolaska...E to je vec drugo pitanje.
  • 22.11.2014 11:06
    biznis
    prodajem garazu u mise dimitrijevica za 20.000eura 15m2 struja voda garazno mesto ispred garaze
  • bus 13

    22.11.2014 10:52
    bus 13
    Da li je neko od nadležnih, zaduženih za gradski prevoz,ikada bio malo duže u ulici M.Dimitrijevića, ili bar pokušao da se parkira?Da li je iko zadužen za bezbednost saobraćaja proverio postavljena stajališta-ukrštanje M.Dimitrijevića,Đ.Servickog i A.Gereskog i sve to u krivini,stajalište zatvara i dva kolska ulaza u zgradu.Da li je iko zadužen za zaštitu životnr sredine proveravao nivo buke i zagađenost vazduha u ulici?Da li te javne ustanove "u funkciji građanstva",a koje se finansiraju iz našeg poreza to proveravaju našu izdržljivost._
  • Nikola

    22.11.2014 10:03
    @gospodin koji parkira 200-300 metara od zgrade
    Dobro, problem jeste što se garaže prodaju uz stanove i što ih nema dovoljno. A tih 200-300 metara je smešno u odnosu na to koliko ljudi dnevno pešače - veliki broj ljudi pešači 2km od Grbavice do centra, a i korisnici gradskog prevoza pešače do najbliže stanice (na periferiji i više od 2km). Dakle, ako njima nije teško, ne treba ni Vama da bude.

    Cilj grada bi trebalo da bude destimulisanje korišćenja automobila u gusto naseljenim delovima grada i centru, a linija 13 je korak ka tome. E, sad, to što je celokupan gradski prevoz sve lošiji pa ne može da destimuliše vozače da koriste svoje automobile - to je problem nesposobnosti i neznanja gradskih čelnika i JGSP-a. U Beogradu postoje žute trake po celom gradu, zamislite koliko bi gradski prevoz bio popularniji da takve trake postoje u Jevrejskoj, na bulevarima, itd.
  • peticija

    22.11.2014 09:44
    peticija
    Peticija za liniju 13
  • sick_boy

    22.11.2014 08:50
    @anonimus berlin
    kad već spominješ Berlin idi tamo pa živi! Ceo život sam na GRBAVICI i znam šta znači gužva kad imaš 2 ilegalna taxi stajališta...i još autobus???
    Pa malo li je pi*** m* m*******?!?!?
  • Alisa

    22.11.2014 08:31
    @Sick_boy - @anonimus berlin
    Ne radi se o Berlinu, mada i tam jeste tako...vec o svakom gradu koji se razvija u bilo kom pravcu i postoji potreba za dodtanim necim...bilo da je to prevoz, zgrade, ambulante, prosirenje ulica...prosto grad se menja.
  • zivkovic

    22.11.2014 08:10
    Bus nam samo fali
    Uvodjenje autobusa kroz mise dimitrijevica je jako losa ideja. Zbog ionako velike prenatrpanosti, to ce povecati guzvu i lose uticati na bezbednost (obilazenje autobusa, pretrcavanje pesaka itd..) Vidim da nekima, a puno ih ima u NS koji su dosli sa sela, ovo odgovara. Oni vole guzvu i beton jer misle da je to odlika urbanosti a seosko blato i zelenilo im se ogadilo. To je 'seljacka' filozofija i odlika primitivizma koji lagano osvaja NS, al sta da radimo. Bagra pobedjuje na kraju. I ne zanosite se. To kako danas izgleda NS nema blage veze sa urbanim modernim evropskim gradovima. Pre ce biti da je Teheran.
  • Aana

    22.11.2014 07:59
    Pozdravimo se sa tim sta je bio Novi Sad pre 20 godina i Dubai je pre 50 bio pustinja...necu daviti, ali me nerviraju izjave tipa ja sam Novosadjanin to je nekad...bla, bla...dragi moji svaki grad u Evropi i svetu se razvija kako u etnickom tako i u infarstrukturnom smislu, jedino da smo ga zaledili u vremenu sto bas i nije neki cilj. Zato sam za da Novi Sad ide napred, i Rim je trenutno raskopan jer se sve najvece atrakcije rekonstruisu, mora i to nekad da se desi...a mi se i dalje zalimo na Partizansku i bus sa novom linijom, pa stvarno smo van svih shvatanja.
  • pandemonium

    22.11.2014 01:40
    zanima me..
    koji pametnjaković je došao na ovako genijalbu ideju...
  • 22.11.2014 00:21
    @Nikola
    Na Grbavici bi bilo vise mesta za parkiranje, da stanari parkiraju svoje automobile u garaze i parkinge u dvoristima zgrada koji su za to predvidjeni, a ne ispred zgrada. A ne da se garaze koriste kao skladiste. Ovako treba da kruzis i da ubodes premiju da bi se parkirao kada ides kod nekoga u goste. Moram da parkiram po 200-300 i vise metara dalje od zgrade i to ako imam srece. 24 sata zauzeti parkinzi. NAJGORI DEO GRADA!
  • 21.11.2014 23:40
    Ne mogu da verujem da zbog bahato parkiranih auta po m.dimitrijevica i inace celog Grbavici, vi sad tvrdite da ne moze biciklo da prodje. Samo se vi nemojte zaustavljati u traci, i sve ce biti OK. A i ne morate bas da stanete ispred radnje, ili prodavnice, ostavite auto 500m ranije, i lepo ga parkirajte.

    Grbavica je jedini (a najnaseljeniji) deo grada kroz koji ne prolazi ni jedna linija. Takodje ima ogroman broj studenata, a linija ide do fakulteta. Ljudi dok dodju do trenutnih stanica, cesto predju i pola puta peske, pa se skoro i ne isplati cekati autobus.
  • 21.11.2014 23:05
    grbavica je daleko
    Svi koji su kupovali stanove na skupoj Grbavici su to placali jer peske brzo mogu stici do centra, keja, pijace,merkatora, skole...itd. A bul.Cara Lazara sa 10 autobuskih linija je vazdusnom linijom 150 metara!!!!
    OK mozda ne razumem, neka mi objasni neko...
  • Mikulc Mile

    21.11.2014 22:01
    @anonimus-dodatno
    Vozac u gradskom autobusu ne radi 8, vec 6 sati dnevno.Kako ste napisali,covek bi pomislio da ih ne voze nego vuku.
  • ArthurDent

    21.11.2014 21:45
    Dva tehnička pitanja
    Kako će bus skrenuti :
    1. Iz Cara Dušana u M. Dimitrijevića?
    2. Iz M. Dimitrijevića u Braće Ribnikar?
    To je često neizvodljivo i putničkim automobilom.
  • Amico

    21.11.2014 21:45
    @ArthurDent ..dva teh. pitanja
    Okretanjem volana levo ili desno u zavisnosti iz koga pravca idu.Ako Vas bas toliko interesuje, dodjite da vidite kako to pravi majstori rade.
  • Darko

    21.11.2014 21:38
    Bice dobro
    Video sam pre oko mesec dana autobus kako prolazi kroz M.Dimitrijevica i izgleda skroz normalno i ako sam bio medju prvima koji je rekao da je to nemoguce kada sa objavili vest da ce uvesti tu famoznu liniju broj 13.
  • As

    21.11.2014 21:31
    ekonomicnost.
    upravo i jeste poenta da se smanji potreba za automobilima tako što će se pojacati broj novih linija i češći polasci a što je najvažnije svi znamo koliko nam treba mesečno novca da sipamo gorivo a koliko kosta mesečna za gsp.
  • 21.11.2014 21:24
    dodatno
    opteretite jadne vozace, koji su za volanom 8 sati! Neka im je Bog u pomoc! Sluzbenici sede po kancelarijama JGSP-a, po nekada se i bore za stolice jer nema mesta, pa malko i ranije stignu da za*ebu onog drugog kao i u ostalim drzavnim firmama, a vozaci neka crkavaju! Jedino vam vozaci gospodo i donose pare i ne mogu da krivinare kao pola preduzeca! Cestito nemaju ni pauzu za pi*anje!!!A da ne spominjem kakvi su im vc- i na okretnicama!! leglo hepatitisa i bolesti! Ko li je samo dao ideju za liniju broj 13???
  • Nikola

    21.11.2014 21:19
    Samo da dodam...
    Autobuska stajališta bez niše, tj. proširenja u ulicama profila 1+1 postoje na Detelinari (Milenka Grčića, Janka Čmelika), Podbari (Gundulićeva, Marka Miljanova), Salajki (Jovana Cvijića, čak i jedno u Kisačkoj!), Telepu (Kotorska, Feješ, Klare, Ćirila i Metodija, Vršačka), na Adicama (Sime Šolaje, Branka Ćopića, čak na jednom mestu sa obe strane), u Petrovaradinu (prvo posle mosta u Gradiću, takođe jedno naspram drugog), na Sajlovu, u Sremskoj Kamenici i drugim prigradskim naseljima. Proširenja godinama nisu postojala ni duž Sentandrejskog puta na Klisi.
  • Carls Tejlor

    21.11.2014 21:05
    Ima da napravimo pobunu na Telepu zbog linije 12!
  • Nikola

    21.11.2014 20:59
    Najvažnija stvar koja vezuje ljude u gradskim sredinama je tolerancija. Tako bi trebalo da bude i u ovom slučaju, ali izgleda nije.

    Cenim da ljudi koji su protiv linije kroz Miše Dimitrijevića ne izlaze iz svojih automobila pa je zato lako reći „prošetaj do Bulevara/Bulevara cara Lazara/Futoške/Cara Dušana“. Ali treba biti tolerantan i misliti da u ovom gradu žive i deca, stari i nemoćni, da se na trasi nalazi i ŠOSO „Milan Petrović“, da je na -5 pet i 5 minuta pešačenja mnogo (a dodajte na to i čekanje autobusa).

    S druge strane, taj autobus za isti prevoz putnika zauzima 10 – 15 puta manju površinu od vaših automobila, a zagađuje manje po prevezenom putniku (JGSP ima i autobuse na gas, koji imaju znatno nižu emisiju štetnih gasova). Kada bi barem jedan deo vozača, odlučio da ostavi automobil kod kuće i dođe na Grbavicu autobusom (a rekoste da postoji gomila linija – 2, 6, 7, 9, 11A, 11B, 12, 13), svima bi bilo lakše - stanari bi imali gde da se parkiraju, gužve bi bilo manje, možda bi mogla da se ozeleni i neka površina.

    I nemojte se mnogo brinuti, linija 13 će u špicu ići na 11 minuta, van špica, subotom i nedeljom na 18 minuta tako da neće često praviti gužvu. Red vožnje možete pogledati http://www.gspns.rs/red-voznje.php (izaberite 01.12.2014). Naravno, tužno je što frekvencija polazaka neće biti veća, ali nadam se da će tako biti samo u početku. Tužno je i što su intervali sleđenja na gotovo svim linijama povećani barem za minut, a na nekim i više (linije 7, 12).
  • DL

    21.11.2014 20:44
    opet ja
    Ne znam zašto se ljudi sa Grbavice javljaju da su srećni jer su i oni napokon povezani s nečim. Sa čime to? Linija ne ide ni do centra, ni do železničke.
    Što se mene tiče nek' uvedu još deset linija po Grbavici, nek se troše pare, al nek nam ne diraju sedmicu!
  • Baš Novosadjanin

    21.11.2014 20:43
    za NS
    Dušo, nismo svi Novosadjani. Biti Novosadjanin i živeti u Novom Sadu su dve različite stvari. Ima Novosadjana, ali i puno vas koji ste došli, po nekad mi se čini čak da je vas više. I ne znaš kakav i koliki je nakada bio ovaj grad, ponos i dika svojih građana. Sada je leglo nemorala, bahatosti, prlježi, truleži, odvratluka, nevaspitanja...
  • nela

    21.11.2014 20:25
    extra
    Napokon i to da docekamo da povezu Detelinaru sa Grbavicom. Dobro dodje kada si sa decijim kolicima,a stize hladno vreme. Meni mama zivi u M.Dimitrijevica i ta mi linija odgovara. Jedino sam na broj malo skeptican "13"! Samo neka potraje,bice to dobra linija,mnogima ce odgovarati.
  • Ugao M.Dimitrijevića i Puškino

    21.11.2014 20:23
    Znači, nije šala!
    Kad su mi taksisti preneli ovu bisernu ideju, bila sam ubeđena da je u pitanju samo loša šala. Svako jutro je prava mora izaći na ulicu kad krenem na posao, samo je još autobus nedostajao.
  • NS

    21.11.2014 20:19
    Grb
    Ovom linijom ce najvise izgubiti taksisti, nije ni cudo sto tamo imaju stanicu, a najvise ce dobiti gradjani koji su morali da pesace do bulevara da bi isli autobusom.
  • 21.11.2014 19:48
    Мени и даље није јасно како су замислили (ако су уопште и покушали да замисле) да аутобус скрене из Мише Димитријевића лево у Цара Душана у повратку (или можда нема повратка, тј. линија је једносмерна?!). И скретање из Цара Душана у Мише Димитријевића је проблем када је аутобус у питању, али је барем могуће без прелажења преко дупле пуне линије. Такође остаје питање (уколико линија ипак није једносмерна) како ће са аутобуси окретати испред економског факултета, а да то не угрожава безбедност саобраћаја.
  • 21.11.2014 19:33
    Po Berlinu ulicama veličine Miše Dimitrijevića voze zglobni autobusi (uz to su tamo te ulice u lošijem stanju). Nisu problem autobusi, već automobili. Njihov broj treba smanjiti prelaskom na javni prevoz i bicikle.
  • 21.11.2014 19:30
    E pa Grbavčani možda vam tako i treba, kada ste kupovali stan trebali ste razmišljati o parkingu, o širini ulice itd..
    Svima da vam je što bliže u centar, pa makar ne imali parkigna.
    Krivi su i oni koji su pravili zgrade, ali još su gori oni koji kupe stan u zgradi koja nema parkinga.
  • dr

    21.11.2014 19:20
    suludo jeste, ali ko voli neka izvoli
    u pravu ste, neka se pitaju ljudi iz pomenutih ulica i oni kojima je potrebna ovakva linija. Dakle pitajte ljude iz Miše Dimitrijevića da li žele da im autobus prolazi kroz ulicu. Pitajte i ljude sa Detelinare, da li žele da se klackaju i putuju 2 sata na drugi kraj grada, kroz jednu od najsporijih ulica u gradu.
    U ulici Sime Miloševića je za vreme radnih dana obično takođe saobraćajni kolaps, kao i u Miše Dimitrijevića. Ko je ikada bio na kampusu u to vreme, to vrlo dobro zna. Samo još autobus fali u čitav taj cirkus.
  • Pavel

    21.11.2014 19:20
    za hejtera!
    kakvih sve retardiranih komentara ovde ima tipa..biciklom kroz Mise Dimitrijevica i slicno..svaki ti je komentar isti samo drugi nadimak.
  • Dacha

    21.11.2014 19:14
    @Anonimus - Više nego suludo
    Zar stvarno misls da ce stajaliste biti na lezecem? Ili mozda prizeljkujete neku takvu manu da bi imali za sta da se 'uhvatimo'?
  • NS

    21.11.2014 19:11
    @jaro - @Nedjo iz Kistanja- i kud sad
    Velicina i toplina Novog Sada je sto smo si , ma odkuda dosli, novosadjani i svi imamo potrebe koje se uslisavaju da nam olaksaju svakodnevnicu. Dajte sansu ovoj liniji 13, neka krene, lako cemo korigovati ako bude smetnji.
  • Telepčan

    21.11.2014 19:09
    karte
    Šta je čudno sve se radi da bi se skratile linije uvele nove i povećala prodaja karata!
  • ??

    21.11.2014 18:59
    @Telepcanin - Povratna trasa
    Kak ti nije mrzelo da iskombinujes sve to...meni ovo super izgleda, milim ne to tvoje jer i nece biti tako, ali je cinjenica da smo bili odsecni, druga stvar je sto nam je kao sve relativno blizu...pusti ti to, kad je cica zima, sneg, kisa...neka on mni prolazi
  • Uzar

    21.11.2014 18:58
    @Nepergaća Jovo - Mini bus
    Ako ste putovali negde, znate da se sve moze, pa i Bus kroz M. DimitrijevicAko moze auto sto ne bi Bus koji ce biti od koristi do LImana I?
  • Medo

    21.11.2014 18:58
    To sto Vi ne koristite autobus kao prevozno sretstvo ne znaci da ga drugi ljudi ne koriste. Kada cete shvatiti da pored Vas zive i ljudi?
  • miša dimitrijević

    21.11.2014 18:52
    da se ja pitam...
    da se ja pitima ja bih tuda proterao autobus.

    :D
  • jaro

    21.11.2014 18:51
    @Nedjo iz Kistanja- i kud sad
    Kako " i kud sad" ?
    U Kistanje !

    Boze mili, Boze mili,ovi izkrajne ceznu zanjom, zive u Novome Sadu i stalno kukaju nanjega.
  • A

    21.11.2014 18:47
    zasto
    se cekalo godinama? Ocigledno je neko nasao za shodno da taj problem resi. Zasto nekom smeta uvodjenje dodatne prekopotrebne linije? Parking servis neka pojaca kontrolu nepropisno parkiranih vozila kroz tu liniju, ali u celom gradu ima nesavesnih vozaca koji parkiraju gde god im se prohte pa dodje do zagusenja saobraca.
  • Nikola M

    21.11.2014 18:44
    Citam komentare i ne mogu da verujem sta sve ljudi pisu?! Vidi se da niste "mrdnuli" iz Srbije.Ne uvode se autobusi da se voze marsovci vec Novosadjani.Smetaju Vam autobusi?.. ok .. onda idite na salas da zivite.
  • Komšinica

    21.11.2014 18:43
    Peticija za NE
    U ponedeljak pokrećemo akciju da se ta trasa izmeni! I bez autobusa je krkljanac u toj ulici. Traka je u jednom smeru široka 2.5 metra, autobus je širok 2.5 metra, to znači da će ići skoro sredinom jer ne može tik uz bankinu, mi nećemo moći da se krećemo ni u jednom smeru! Pa ni biciklom, što nekolicina pomenuše ovde.

    Potražite tekst peticije u Mesnoj zajednici "Sedmi juli", ili sačekajte da vam neko pozvoni na vrata i zamoli vas za potpis.

    Pa, ovo ne sme da im prođe!
  • DL

    21.11.2014 18:40
    smesno
    Ova linija je prvobitno trebala da ide sa Detelinare, pa Bulevarom Evrope i onda u Cara Lazara i to je to. Cilj je bio da se spoje ti delovi grada sa fakultetima i da se rasterete 9ka i 11ica.
    Sve bi to bilo sjajno da je tako ostalo.
    Medjutim, ocigledno je nekome iz vrha gsp-a trebala linija kroz Grbavicu, i zato ce se to i realizovati bez obzira sto se svi gradjani bune.
    Realno, onuda ne treba da ide bus. Grbavica je na lepom mestu, okruzena bulevarima, i potrebno je svega 5 minuta da bi se doslo iz bilo kog dela do nekog autobuskog stajalista. Blizu je centar, blizu fakulteti, i iskreno mislim da malo ko iz tog dela grada koristi gradski prevoz svaki dan.
    O izmestanju sedmice ne vredi ni pricati...
  • pandemonium

    21.11.2014 18:40
    ahahaha
    kroz miše dimitrijevića i iz miše dimitrijevića u braće ribnikar???
    tesno...
  • 21.11.2014 18:36
    Više nego suludo
    Slika sve govori o "genijalnosti" ove linije i njenog tvorca. Stajalište na ležećem??? pa to idiot nebi osmislio. Inače, ovaj privatni menadžer Stanivuković nije uspeo ni kod oca da završi državni fakultet.
  • Pesak

    21.11.2014 18:35
    Sto nebi isao bus kroz Mise Dimitrijevica? Kako moze kroz Gundulicevu, Kosovsku, pola ulica na Telepu...Sto odmah mracite i kritikujete? Naravno da Grbavica, kao jedan od najnaseljenijih delova grada, treba da ima bus!
  • 21.11.2014 18:22
    idioten
    sNsedjo, pa to su ovi tvoji na vlasti
  • sramotnoi

    21.11.2014 18:15
    AUTOBUSKA stajališta bez proširenja na ulici (jedna trasa) ....to može samo arči stanivuković.... mene sramota !!!!!
  • Nepergaća Jovo

    21.11.2014 18:13
    Mini bus
    Što se ne uvede onaj mini voz-turistički voz kao u Budvi pa da vozi kroz Grbavicu, takav voz može da prođe.
  • Pjanovic

    21.11.2014 18:03
    @dr - suludo
    Ideja nije suluda. Ovu trasu su trazili pre svega Detelinarci da se povezu sa Limanom. Najpre zbog firmi i vrtica.Znaci mi, graddjani smo trazii.
  • Mozgovi

    21.11.2014 18:02
    MD
    u miše dimitrijevića treba samo još dodati protivtenkovske rovove i onda se više neće prolaziti tuda, izgleda da je to bio cilj... Na onako tesnu ulicu su dodali ležeće policajce a sada i autobuse.
  • Ana

    21.11.2014 17:54
    Grbavica
    Mnogo negativnih komentara za ovako pozitivnu vest, mislim da su pogresili mesto gde ce svoj bes da iskale. Izgleda da nasi gradjani vise vole kad se ne radi nista u nasem gradu ali ne zameram im, dugo su navikavani na to.
  • Timotije

    21.11.2014 17:46
    Zašto ne uvedu još neku liniju za telep nego razvlače sedmicu? Novi Sad je zreo za reviziju linija ali i zona.
  • Josa

    21.11.2014 17:46
    Italija
    U čitavoj Italiji autobusi prolaze mnogo manjim uliama bez ikakvih problema. U Sremskoj kamenici prolaze ulicama koje bi realno trebale biti jednosmerne.
  • Dzesi

    21.11.2014 17:39
    Cim se uvodi linija 13 znaci da su gradjani pisali peticiju i da odredjenom broju gradjana Novog Sada ta linija treba. Ne razumem one koji se bune, jer njima ocigledno ta linija ne treba ali postoji druga grupa ljudi kojima treba autobuska linija koja se krece tom trasom i treba biti solidaran.
  • 21.11.2014 17:38
    Čudo
    Ovakvu glupost je mogao da smisli ili neko ko nikada nije bio u ulici Miše Dimitrijevića, ili neko ko se sprda sa građanima Novog Sada.
  • telepcanin

    21.11.2014 17:38
    Povratna trasa
    Mene jako interesuje I povratna trasa ove linije... Posebno skretanje iz Dr. Sime Milosevica (ulica kod faks-a) u Cara Lazara (skretanje levo kroz ostrvo) pa u Brace Ribnikar (skretanje levo) iz Bul. Oslobodjenja, pa opet skretanje levo u Mise Dimitrijevica - u kojoj ulici ce se mimoilaziti dva autobusa!! - pa na kraju I kraj Mise Dimitrijevica, tj. izlazak autobusa u Cara Dusanu (zabranjeno levo skretanje) ili ce mozda prethodno iz Mise D. prvo u Kolo srpskih sestara pa u Cara Lazara?!

    Interesantno, zar ne?
  • Komsija

    21.11.2014 17:32
    Ime experta na sunce
    Ako je elaborat za ovu liniju napravio saobraćajni inženjer pozivam fakultet koji mu je izdao diplomu da ODMAH istu proglasi nevažećom! A ako je ova linija delo experta sa brda onda nikom ništa.
  • V

    21.11.2014 17:31
    Toliko o obećanoj liniji 13 koja će voziti ravno Somborskim bulevarom do centra, a sad ćemo ponovo biti totalno odsečeni od Novog Naselja, Detelinara je odavno pojam za prići autobusom sa Telepa.
  • 21.11.2014 17:00
    REkli su da kreće 1 novembra. Treba da se pripreme ko da kreće avion...
  • dr

    21.11.2014 16:58
    suludo
    Ovu trasu mora da je pravio neko ko nije kročio na novosadske ulice! Autobus kroz Miše Dimitrijevića i Sime Miloševića?!?! Pa kroz te sokake ni biciklom ne može da se prođe a ne autobusom?! Celom dužinom Miše Dimitrijevića ne može da se vozi brže od 30km/h. Koliko će se putovati na toj liniji, 2 sata?! Totalno suluda ideja
  • Nemanja P.

    21.11.2014 16:52
    Ha!
    Pa kroz Mise Dimitrijevica ne mozes bicikl proterati kao covek! Ima da bude krkljanac.
  • Неђо из Кистања

    21.11.2014 16:39
    И куд сад
    И како сад стићи с Телепа у центар на посао ако ce 12 укида на потезу Сомборског а седмица неће ићи до центра него само до Булевара/Футошке???
    Да купујем двије карте, је ли то добитна комбинација за ГСПНС?
  • MISE D....

    21.11.2014 16:38
    bas za autobus
    kuku leleeeee problem je sto je ta ulica prebukirana, uzana, sa malo parkinga. Jos samo fali autobus i stajalista na sred puta. Koliko puta je trazeno da se naprave na Grbavici jednosmerne ulice. Niste to bili u stanju da sprovedete pa gradjani svaki dan trpe haos i sviranje pa i pretnje u Puskinovoj ulici.
    Pitajte stanare u tim ulicama sta je potrebno za bolji zivot. I malo ZELEEENILAAAA MOLIMO


  • ZVONE

    21.11.2014 16:29
    JOOOOOJ!!!
    karambol i katastrofa u najavi... kroz Mise Dimitrijevica jedva bicikli proteras,a ne autobus...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna